Key features of Dial Codes
මිතුරෙකු හෝ ආදරණීයයෙකු සමඟ credit share කරගන්න
#678# USSD කේතය ඩයල් කර Credit Service option එක select කර පසුව Send Credit option එක select කරන්න. ලබාදී තිබෙන උපදෙස් අනුගමනය කරන්න.
Mobile 4G Video Blaster plan (Unlimited YouTube plan) එකක් සක්‍රිය කරගන්න
#678# USSD කේතය ඩයල් කර Mobile Data Plans option එක select කර පසුව 4G Video Blaster option එක select කරන්න. ලබාදී තිබෙන උපදෙස් අනුගමනය කරන්න.
ඔබේ Dialog TV ගිණුම Rescan කරන්න
මේ සඳහා ඔබේ ඩිකෝඩරය සක්‍රියව තිබිය යුතුය. #679# USSD කේතය ඩයල් කර Self-Help option එක select කරන්න. ඔබේ Dialog TV ගිණුම් අංකය ඇතුළත් කරන්න. Rescan option එක select කර ලබාදී තිබෙන උපදෙස් අනුගමනය කරන්න.

Dial Codes & options

මොබයිල් පෙරගෙවුම් සහ Home Broadband සේවාවලට අදාළ කාර්ය වෙත පිවිසීම සඳහා ඔබේ මොබයිල් එකෙන් #107# USSD code එක ඩයල් කරන්න. කරුණාකර USSD menu එකේ  option number එක භාවිත කරමින් ප්‍රතිචාර දක්වන්න.

  1. Mobile Insurance (රක්ෂණ ආවරණයක් සහ තොරතුරු සඳහා ලියාපදිංචි වන්න)

    පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 1 select කරන්න. Mobile Insurance

    පියවර අංක 3 - කැමති භාෂාව තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - අවශ්‍ය රක්ෂණ සේවාව තෝරා ලියාපදිංචිවීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  2. Wi-Fi Calling (VoWiFi) [Voice over Wi-Fi සේවාව සක්‍රිය / අක්‍රිය කරගන්න]

    පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 2 select කරන්න. Wi-Fi Calling (VoWiFi)

    පියවර අංක 3 - අවශ්‍ය සේවාව තෝරන්න ( සක්‍රිය කිරීම හෝ අක්‍රිය  කිරීම)

  3. සක්‍රිය කර ඇති සේවාවන් (ඔබේ මොබයිල් දුරකතනයෙන් සක්‍රිය කර ඇති සේවාවන් පරීක්ෂා කරන්න)

    පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 3 Select කරන්න. Subscribed Services

    පියවර අංක 3 - සේවාවන් තෝරන්න / වැඩි විස්තර සඳහා

  4. My Bill සහ Credit Share කරගන්න

    පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 4 select කරන්න. My Bill and Share Credit

    පියවර අංක 3 - ඔබට ඉටුකිරීමට අවශ්‍ය කාර්ය තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - ගනුදෙනුව සම්පූර්ණ කිරීමට හෝ විස්තර ලබාගැනීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  5. Call Management (Call Block, Call Conferencing, Call Divert, Call Waiting, Voice Mail, Missed Call Alerts)

    පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 5 select කරන්න. Call Management

    පියවර අංක 3 - ඔබට ඉටුකිරීමට අවශ්‍ය කාර්ය තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - සේවාව සක්‍රිය කිරීමට /අක්‍රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න කිරීමට

  6. eZ Cash (eZ Cash සේවාවට ලියාපදිංචි වී eZ Cash ගනුදෙනු සිදුකරන්න)

    පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 6. select කරන්න. eZ Cash

    පියවර අංක 3 - ඔබ කැමති භාෂාව තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - ලියාපදිංචිය සම්පූර්ණ කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

    පියවර අංක 5 - දැනටමත් ලියාපදිංචි වී ඇත්නම් eZ Cash ගනුදෙනු සිදුකරන්න

  7. IDD සහ Roaming (IDD සහ Roaming හා සම්බන්ධ විස්තර සහ සේවාවන්)

    පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 7 select කරන්න. IDD and Roaming

    පියවර අංක 3 -options වලින් අවශ්‍ය සේවාව තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - විස්තර සහ සේවාව සක්‍රිය / අක්‍රිය කිරීම සඳහා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  8. Messaging සහ Settings(SMS Block /Divert /Auto Reply, MMS සහ GPRS Settings)

    පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 8 select කරන්න. Messaging and Settings

    පියවර අංක 3 - අවශ්‍ය සේවාව තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - සේවාව සක්‍රිය කිරීමට /අක්‍රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න කිරීමට

  9. ප්‍රවෘත්ති සහ තොරතුරු (ප්‍රවෘත්ති සේවා, රැකියා නිවේදන, විභාග ප්‍රතිඵල, අභිප්‍රේරණාත්මක වැකි  සහ ජ්‍යොතිෂය සේවා)

    පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 9 select කරන්න. News and Information

    පියවර අංක 3 - ඔබට ඉටුකිරීමට අවශ්‍ය කාර්ය තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - සේවාව සක්‍රිය කිරීමට /අක්‍රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න කිරීමට

  10. විනෝදාස්වාදය (Ring IN Tones සහ My TV සේවාව)

    පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 10 select කරන්න. Entertainment

    පියවර අංක 3 - ඔබට ඉටුකිරීමට අවශ්‍ය කාර්ය තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - සේවාව සක්‍රිය කිරීමට /අක්‍රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න කිරීමට

  11. 11. ප්‍රතිලාභ සහ Loyalty (Star Points හා සම්බන්ධ තොරතුරු සහ  ගනුදෙනු)

    පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 11 select කරන්න. Rewards and Loyalty

    පියවර අංක 3 – 1 select කරන්න. Star points

    පියවර අංක 4  – අවශ්‍ය සේවාව තෝරා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  12. MyDialog දීමනා (Loyalty කාණ්ඩය සහ විස්තර)

    පියවර අංක 1 - #107*12*7# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2  – අවශ්‍ය සේවාව තෝරා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

මොබයිල් පෙරගෙවුම් සහ Home Broadband සේවාවලට අදාළ කාර්ය වෙත පිවිසීම සඳහා ඔබේ මොබයිල් එකෙන් #107# USSD code එක ඩයල් කරන්න. කරුණාකර USSD menu එකේ  option number එක භාවිත කරමින් ප්‍රතිචාර දක්වන්න.

  1. Mobile Insurance (රක්ෂණ ආවරණයක් සහ තොරතුරු සඳහා ලියාපදිංචි වන්න)

    පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 1 select කරන්න. Mobile Insurance

    පියවර අංක 3 - කැමති භාෂාව තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - අවශ්‍ය රක්ෂණ සේවාව තෝරා ලියාපදිංචිවීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  2. Wi-Fi Calling (VoWiFi) [Voice over Wi-Fi සේවාව සක්‍රිය / අක්‍රිය කරගන්න]

    පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 2 select කරන්න. Wi-Fi Calling (VoWiFi)

    පියවර අංක 3 - අවශ්‍ය සේවාව තෝරන්න ( සක්‍රිය කිරීම හෝ අක්‍රිය  කිරීම)

  3. සක්‍රිය කර ඇති සේවාවන් (ඔබේ මොබයිල් දුරකතනයෙන් සක්‍රිය කර ඇති සේවාවන් පරීක්ෂා කරන්න)

    පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 3 Select කරන්න. Subscribed Services

    පියවර අංක 3 - සේවාවන් තෝරන්න / වැඩි විස්තර සඳහා

  4. My Bill සහ Credit Share කරගන්න

    පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 4 select කරන්න. My Bill and Share Credit

    පියවර අංක 3 - ඔබට ඉටුකිරීමට අවශ්‍ය කාර්ය තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - ගනුදෙනුව සම්පූර්ණ කිරීමට හෝ විස්තර ලබාගැනීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  5. Call Management (Call Block, Call Conferencing, Call Divert, Call Waiting, Voice Mail, Missed Call Alerts)

    පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 5 select කරන්න. Call Management

    පියවර අංක 3 - ඔබට ඉටුකිරීමට අවශ්‍ය කාර්ය තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - සේවාව සක්‍රිය කිරීමට /අක්‍රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න කිරීමට

  6. eZ Cash (eZ Cash සේවාවට ලියාපදිංචි වී eZ Cash ගනුදෙනු සිදුකරන්න)

    පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 6. select කරන්න. eZ Cash

    පියවර අංක 3 - ඔබ කැමති භාෂාව තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - ලියාපදිංචිය සම්පූර්ණ කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

    පියවර අංක 5 - දැනටමත් ලියාපදිංචි වී ඇත්නම් eZ Cash ගනුදෙනු සිදුකරන්න

  7. IDD සහ Roaming (IDD සහ Roaming හා සම්බන්ධ විස්තර සහ සේවාවන්)

    පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 7 select කරන්න. IDD and Roaming

    පියවර අංක 3 -options වලින් අවශ්‍ය සේවාව තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - විස්තර සහ සේවාව සක්‍රිය / අක්‍රිය කිරීම සඳහා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  8. Messaging and Settings (SMS Block /Divert /Auto Reply, MMS and GPRS Settings)

    පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 8 select කරන්න. Messaging and Settings

    පියවර අංක 3 - අවශ්‍ය සේවාව තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - සේවාව සක්‍රිය කිරීමට /අක්‍රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න කිරීමට

  9. ප්‍රවෘත්ති සහ තොරතුරු (ප්‍රවෘත්ති සේවා, රැකියා නිවේදන, විභාග ප්‍රතිඵල, අභිප්‍රේරණාත්මක වැකි  සහ ජ්‍යොතිෂය සේවා)

    පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 9 select කරන්න. News and Information

    පියවර අංක 3 - ඔබට ඉටුකිරීමට අවශ්‍ය කාර්ය තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - සේවාව සක්‍රිය කිරීමට /අක්‍රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න කිරීමට

  10. විනෝදාස්වාදය (Ring IN Tones සහ My TV සේවාව)

    පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 10 select කරන්න. Entertainment

    පියවර අංක 3 - ඔබට ඉටුකිරීමට අවශ්‍ය කාර්ය තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - සේවාව සක්‍රිය කිරීමට /අක්‍රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න කිරීමට

  11. ප්‍රතිලාභ සහ Loyalty (Star Points හා සම්බන්ධ තොරතුරු සහ  ගනුදෙනු)

    පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 11 select කරන්න. Rewards and Loyalty

    පියවර අංක 3 – 1 select කරන්න. Star points

    පියවර අංක 4  – අවශ්‍ය සේවාව තෝරා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  12. MyDialog දීමනා (Loyalty කාණ්ඩය සහ විස්තර)

    පියවර අංක 1 - #107*12*7# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2  – අවශ්‍ය සේවාව තෝරා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

මොබයිල් සහ Home Broadband සේවා හා සම්බන්ධ ක්‍රියාකාරකම් වෙත පිවිසීමට ඔබේ මොබයිල් එකෙන් #678# USSD code එක ඩයල් කරන්න.

  1. Unlimited Power ප්ලෑන් (4G Video Blaster සහ Unlimited Voice ප්ලෑන්)

    පියවර අංක 01 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 2 select කරන්න. පසුගෙවුම් සඳහා පෙරගෙවුම් සේවාවන්

    පියවර අංක 03 - පෙරගෙවුම් ලෙස ඔබ select කිරීමට බලාපොරොත්තු වන සේවාව select කරන්න

    පියවර අංක 04 – activate කිරීමට ‘Shift to Prepaid’ තෝරන්න.

  2. Prepaid Services for Post-paid (Prepaid data, Roaming, local calls and Credit limit)

    Step 01 - Dial #678#

    Step 02 – Select Option number 2. Prepaid services for Postpaid

    Step 03 – Select the required service you wish need to activate as prepaid

    Step 04 – Select ‘Shift to Prepaid’ to activate

  3. Credit Service (Ask for Loan, Send credit, Access Call Me - SMS/Ring Cut Services and Adjust Your Credit limit)

    Step 01 - Dial #678#

    Step 02 – Select Option number 3. Credit Service

    Step 03 – Select the required function you wish need to perform

    Step 04 – Follow the instructions to complete the transaction

  4. මොබයිල් ඩේටා ප්ලෑන් (Unlimited FB/WhatsApp, 4G Work and Learn, සහ මාසික ගාස්තු ප්ලෑන්)

    පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 4 select කරන්න. මොබයිල් ඩේටා ප්ලෑන්

    පියවර අංක 03- ඔබ activate කිරීමට බලාපොරොත්තු වන ප්ලෑන් එක select කරන්න

    පියවර අංක 04 –“Activate” option එක select කර ප්ලෑන් එක තහවුරු කරන්න

  5. My Plan (My Plan පැකේජය සක්‍රිය කරගැනීම සහ මාරු කිරීම)

    පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 5 select කරන්න. My Plan

    පියවර අංක 3 - පැකේජය මාරු කිරීම සඳහා ලබාදී තිබෙන උපදෙස් පිළිපදින්න.

  6. සක්‍රිය කර ඇති සේවාවන් කර ඇති සේවාවන් ලැයිස්තුව (සේවාවන් අක්‍රිය කිරීමේ විකල්පය සමඟ ඔබේ මොබයිල් එකේ සක්‍රිය කර ඇති සේවාවන් පරීක්ෂා කර බලන්න)

    පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 6 select කරන්න. Subscribe කළ සේවාවන් ලැයිස්තුව

    පියවර අංක 03 - ලැයිස්තුව බලාගැනීමට Option number 1 select කරන්න - View Service List

    පියවර අංක 04 – ඇතැම් සේවාවන් අක්‍රිය කළ හැක්කේ අදාළ සේවාව select කිරීමෙන් පමණි

  7. Home Broadband (Data Extensions, බිල්පත් පරීක්ෂා කිරීම, පැකේජ වෙනස් කිරීම, ඩේටා භාවිතය සහ credit ඉල්ලා සිටීම)

    පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 7 select කරන්න. Home Broadband

    පියවර අංක 03- ඔබේ Home Broadband අංකය ඇතුළත් කරන්න

    පියවර අංක 04 – අදාළ සේවාව select කර ලබාදී තිබෙන උපදෙස් පිළිපදින්න.

  8. මොබයිල් පැකේජ වෙනස් කිරීම (Voice පැකේජ)

    පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 8 select කරන්න. මොබයිල් පැකේජ වෙනස් කිරීම

    පියවර අංක 3 – ඔබ activate කිරීමට බලාපොරොත්තු වන පැකේජය select කරන්න

    පියවර අංක 4 – පැකේජය මාරු කිරීම සඳහා ලබාදී තිබෙන උපදෙස් පිළිපදින්න.

  9. Dialog Wi-Fi (Wi-Fi පැකේජ, ළඟම පිහිටි Wi-Fi Hotspots සහ ගෙවීම් සඳහා විකල්ප)

    පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 9 select කරන්න. Dialog Wi-Fi

    පියවර අංක 03 - අවශ්‍ය පැකේජය හෝ information option එක තෝරන්න

    පියවර අංක 04 – activate කිරීමට හෝ තොරතුරු ලබාගැනීමට නිසි උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  10. IDD පැකේජ මාරු කිරීම (IDD ගාස්තු, Per Minute /Second පැකේජ සහ වත්මන් පැකේජ)

    පියවර අංක 01 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 10 select කරන්න. IDD Package Change

    පියවර අංක 03- අවශ්‍ය පැකේජය හෝ information option එක select කරන්න

    පියවර අංක 04 – activate කිරීමට හෝ තොරතුරු ලබාගැනීමට අදාළ පියවර අනුගමනය කරන්න

  11. Dialog සේවාවන් (Mobile Insurance, Wi-Fi Calling, Call Block, SMS Block, Ring in Tone සහ News Alerts)

    පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 11 select කරන්න. Dialog Services

    පියවර අංක 03- අවශ්‍ය සේවාව තෝරන්න

    පියවර අංක 04 – activate කිරීමට හෝ තොරතුරු ලබාගැනීමට අදාළ උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  12. පුද්ගලික ජ්‍යොතිෂය සේවාව

    පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 13 select කරන්න. Personalized Horoscope

    පියවර අංක 3 –activate කිරීමට option number 1 කරන්න - More

    පියවර අංක 4 – activate කිරීමට අදාළ උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  13. eZ Cash

    පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 15 select කරන්න. eZ Cash

    පියවර අංක 03 - අවශ්‍ය සේවාව තෝරන්න

    පියවර අංක 04 – ගනුදෙනුව සම්පූර්ණ කිරීම සඳහා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  14. Fixed Voice Blaster ((Fixed Voice Plan සහ සක්‍රිය ප්ලෑන් එක පරීක්ෂා කරන්න)

    පියවර අංක 01 –# 678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 – Option number 16 select කරන්න. Fixed Voice Blaster

    පියවර අංක 03- Home Broadband අංකය ඇතුළත් කරන්න.

    පියවර අංක 04 – ප්ලෑන් එක activate කිරීමට හෝ සක්‍රිය  කළ ප්ලෑන් එකක් පරීක්ෂා කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

මොබයිල් සහ Home Broadband සේවා හා සම්බන්ධ ක්‍රියාකාරකම් වෙත පිවිසීමට ඔබේ මොබයිල් එකෙන් #678# USSD code එක ඩයල් කරන්න.

  1. Unlimited Power ප්ලෑන් (4G Video Blaster සහ Unlimited Voice ප්ලෑන්)

    පියවර අංක 01 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 2 select කරන්න. පසුගෙවුම් සඳහා පෙරගෙවුම් සේවාවන්

    පියවර අංක 03 - පෙරගෙවුම් ලෙස ඔබ select කිරීමට බලාපොරොත්තු වන සේවාව select කරන්න

    පියවර අංක 04 – activate කිරීමට ‘Shift to Prepaid’ තෝරන්න.

  2. Prepaid Services for Post-paid (Prepaid data, Roaming, local calls and Credit limit)

    Step 01 - Dial #678#

    Step 02 – Select Option number 2. Prepaid services for Postpaid

    Step 03 – Select the required service you wish need to activate as prepaid

    Step 04 – Select ‘Shift to Prepaid’ to activate

  3. Credit Service (Ask for Loan, Send credit, Access Call Me - SMS/Ring Cut Services and Adjust Your Credit limit)

    Step 01 - Dial #678#

    Step 02 – Select Option number 3. Credit Service

    Step 03 – Select the required function you wish need to perform

    Step 04 – Follow the instructions to complete the transaction

  4. මොබයිල් ඩේටා ප්ලෑන් (Unlimited FB/WhatsApp, 4G Work and Learn, සහ මාසික ගාස්තු ප්ලෑන්)

    පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 4 select කරන්න. මොබයිල් ඩේටා ප්ලෑන්

    පියවර අංක 03- ඔබ activate කිරීමට බලාපොරොත්තු වන ප්ලෑන් එක select කරන්න

    පියවර අංක 04 –“Activate” option එක select කර ප්ලෑන් එක තහවුරු කරන්න

  5. My Plan (My Plan පැකේජය සක්‍රිය කරගැනීම සහ මාරු කිරීම)

    පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 5 select කරන්න. My Plan

    පියවර අංක 3 - පැකේජය මාරු කිරීම සඳහා ලබාදී තිබෙන උපදෙස් පිළිපදින්න.

  6. සක්‍රිය කර ඇති සේවාවන් කර ඇති සේවාවන් ලැයිස්තුව (සේවාවන් අක්‍රිය කිරීමේ විකල්පය සමඟ ඔබේ මොබයිල් එකේ සක්‍රිය කර ඇති සේවාවන් පරීක්ෂා කර බලන්න)

    පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 6 select කරන්න. Subscribe කළ සේවාවන් ලැයිස්තුව

    පියවර අංක 03 - ලැයිස්තුව බලාගැනීමට Option number 1 select කරන්න - View Service List

    පියවර අංක 04 – ඇතැම් සේවාවන් අක්‍රිය කළ හැක්කේ අදාළ සේවාව select කිරීමෙන් පමණි

  7. Home Broadband (Data Extensions, බිල්පත් පරීක්ෂා කිරීම, පැකේජ වෙනස් කිරීම, ඩේටා භාවිතය සහ credit ඉල්ලා සිටීම)

    පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 7 select කරන්න. Home Broadband

    පියවර අංක 03- ඔබේ Home Broadband අංකය ඇතුළත් කරන්න

    පියවර අංක 04 – අදාළ සේවාව select කර ලබාදී තිබෙන උපදෙස් පිළිපදින්න.

  8. මොබයිල් පැකේජ වෙනස් කිරීම (Voice පැකේජ)

    පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 8 select කරන්න. මොබයිල් පැකේජ වෙනස් කිරීම

    පියවර අංක 3 – ඔබ activate කිරීමට බලාපොරොත්තු වන පැකේජය select කරන්න

    පියවර අංක 4 – පැකේජය මාරු කිරීම සඳහා ලබාදී තිබෙන උපදෙස් පිළිපදින්න.

  9. Dialog Wi-Fi (Wi-Fi පැකේජ, ළඟම පිහිටි Wi-Fi Hotspots සහ ගෙවීම් සඳහා විකල්ප)

    පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 9 select කරන්න. Dialog Wi-Fi

    පියවර අංක 03 - අවශ්‍ය පැකේජය හෝ information option එක තෝරන්න

    පියවර අංක 04 – activate කිරීමට හෝ තොරතුරු ලබාගැනීමට නිසි උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  10. IDD පැකේජ මාරු කිරීම (IDD ගාස්තු, Per Minute /Second පැකේජ සහ වත්මන් පැකේජ)

    පියවර අංක 01 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 10 select කරන්න. IDD Package Change

    පියවර අංක 03- අවශ්‍ය පැකේජය හෝ information option එක select කරන්න

    පියවර අංක 04 – activate කිරීමට හෝ තොරතුරු ලබාගැනීමට අදාළ පියවර අනුගමනය කරන්න

  11. Dialog සේවාවන් (Mobile Insurance, Wi-Fi Calling, Call Block, SMS Block, Ring in Tone සහ News Alerts)

    පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 11 select කරන්න. Dialog Services

    පියවර අංක 03- අවශ්‍ය සේවාව තෝරන්න

    පියවර අංක 04 – activate කිරීමට හෝ තොරතුරු ලබාගැනීමට අදාළ උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  12. පුද්ගලික ජ්‍යොතිෂය සේවාව

    පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 13 select කරන්න. Personalized Horoscope

    පියවර අංක 3 –activate කිරීමට option number 1 කරන්න - More

    පියවර අංක 4 – activate කිරීමට අදාළ උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  13. eZ Cash

    පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 15 select කරන්න. eZ Cash

    පියවර අංක 03 - අවශ්‍ය සේවාව තෝරන්න

    පියවර අංක 04 – ගනුදෙනුව සම්පූර්ණ කිරීම සඳහා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  14. Fixed Voice Blaster ((Fixed Voice Plan සහ සක්‍රිය ප්ලෑන් එක පරීක්ෂා කරන්න)

    පියවර අංක 01 –# 678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 – Option number 16 select කරන්න. Fixed Voice Blaster

    පියවර අංක 03- Home Broadband අංකය ඇතුළත් කරන්න.

    පියවර අංක 04 – ප්ලෑන් එක activate කිරීමට හෝ සක්‍රිය  කළ ප්ලෑන් එකක් පරීක්ෂා කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

මොබයිල් පෙරගෙවුම් සහ Home Broadband සේවාවලට අදාළ කාර්ය වෙත පිවිසීම සඳහා ඔබේ මොබයිල් එකෙන් #678# USSD code එක ඩයල් කරන්න.

  1. Daily Blaster (Voice+Data+SMS පැක්ස් සහ Daily Blaster පැකේජ)

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 1 select කරන්න. Daily Blaster

    පියවර අංක 3 - සක්‍රිය කිරීමට අවශ්‍ය ප්ලෑන් එක තෝරන්න

    පියවර අංක 4 -“Activate” option එක select කර ප්ලෑන් එක තහවුරු කරන්න

  2. Triple Blaster/Unlimited පැක්ස්

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 2 select කරන්න. Triple Blaster/Unlimited Packs

    පියවර අංක 3 - සක්‍රිය කිරීමට අවශ්‍ය ප්ලෑන් එක තෝරන්න

    පියවර අංක 4 – select කිරීමෙන් පසුව ප්ලෑන් එක සක්‍රිය වනු ඇත

  3. Mobile Data Plans (Unlimited FB/WhatsApp, 4G Work & Learn, 4G Video Blaster, ඉන්ටර්නෙට් කාඩ්, Any Time පැක්ස් සහ ඉතිරි ඩේටා පරීක්ෂා කරගැනීම)

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 3 select කරන්න. Mobile Data Plans

    පියවර අංක 3 - සක්‍රිය කිරීමට අවශ්‍ය ප්ලෑන් එක තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - ප්ලෑන් එක සක්‍රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  4. 4G SIM 1.5 GB දීමනාව

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 4 select කරන්න. 4G SIM 1.5 GB Offer

    පියවර අංක 3 - සුදුසුකම් මත ඩේටා දීමනාව හිමිවනු ඇත

  5. Home Broadband (Data Extension, ශේෂය පරික්ෂා කිරීම, බිල්පත් පරීක්ෂා කිරීම, රීචාර්ජ් සහ ඩේටා පැකේජ් වෙනස් කිරීම)

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 5 select කරන්න. Home Broadband

    පියවර අංක 3 - අවශ්‍ය සේවාව තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - අවශ්‍ය ගනුදෙනුව සම්පූර්ණ කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  6. සක්‍රිය කර ඇති සේවාවන් ලැයිස්තුව (සේවාවන් ලැයිස්තුව සහ අය කිරීම් බලන්න)

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 6 select කරන්න. Subscribed Service List

    පියවර අංක 3 - ලැයිස්තුව බලාගැනීමට Option number 1 select කරන්න. View Service List

    පියවර අංක 4 - අයකිරීම් පිළිබඳ විස්තර බලන්න, Option number 2 select කරන්න. View Charging Details

  7. තීරු බදු ප්ලෑන් එක වෙනස් කිරීම (1 FOR 1 ප්ලෑන් සහ ඕනෑම ජාලයක්)

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 7 select කරන්න. Tariff Plan Change

    පියවර අංක 3 - සක්‍රිය කිරීමට අවශ්‍ය කරන තීරු බද්ද තෝරන්න

  8. IDD පැකේජ වෙනස් කිරීම

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 8. select කරන්න. IDD Package Change

    පියවර අංක 3 - අවශ්‍ය පැකේජය හෝ information option එක තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - සක්‍රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  9. eZ Cash (eZ Cash සේවාවට ලියාපදිංචි වී eZ Cash ගනුදෙනු සිදුකරන්න)

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 9. select කරන්න. eZ Cash

    පියවර අංක 3 - ඔබ කැමති භාෂාව තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - ලියාපදිංචිය සම්පූර්ණ කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

    පියවර අංක 5 - දැනටමත් ලියාපදිංචි වී ඇත්නම් eZ Cash ගනුදෙනු සිදුකරන්න

  10. Dialog Wi-Fi (Wi-Fi පැකේජ්, ළඟම Wi-Fi Hotspots සහ ගෙවීම් විකල්ප)

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 10. select කරන්න. Dialog Wi-Fi

    පියවර අංක 3 - අවශ්‍ය පැකේජය හෝ information option එක තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - සක්‍රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  11. Dialog Services (Mobile Insurance, Wi-Fi Calling, Call Block, SMS Block, Ring in Tone and News Alerts)

    Step 01 - Dial #678#

    Step 02 – Select Option number 11. Dialog Services

    Step 03 – Select the required service

    Step 04 – Follow the instructions to activate or to get information

  12. පුද්ගලික ජ්‍යොතිෂය සේවාව

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 11. select කරන්න. Personalized Horoscope

    පියවර අංක 3 – activate කිරීමට option number 1 select කරන්න. More

    පියවර අංක 4 – උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  13. පෙරගෙවුම් සිට පසුගෙවුම් දක්වා මාරුවීම

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 12. select කරන්න. Pre to Post Conversions

    පියවර අංක 3 - Option number 1. select කරන්න. Accept

    පියවර අංක 4 - ජාතික හැඳුනුම්පත, නම සහ ලිපිනය තහවුරු කරන්න.

    පියවර අංක 5 - මාරුවීම සම්පූර්ණ කිරීම සඳහා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න.

  14. ණය සේවාව (ණයක් ඉල්ලන්න, Send credit and Call Me - SMS/Ring Cut සේවාව)

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 14. select කරන්න. Credit Service

    පියවර අංක 3 - ඔබට ඉටුකිරීමට අවශ්‍ය කාර්ය තෝරන්න.

    පියවර අංක 4 - ගනුදෙනුව සම්පූර්ණ කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  15. Dialog සේවා

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 15 select කරන්න. Dialog Services

    පියවර අංක 3 - අවශ්‍ය සේවාව තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - සක්‍රිය කිරීමට හෝ තොරතුරු ලබාගැනීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  16. Fixed Voice Blaster (Fixed Voice සහ සක්‍රිය ප්ලෑන් පරීක්ෂා කරන්න)

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 16 select කරන්න. Fixed Voice Blaster

    පියවර අංක 3 - Home Broadband අංකය ඇතුළත් කරන්න

    පියවර අංක 4 - ප්ලෑන් එක සක්‍රිය කරගැනීමට හෝ සක්‍රිය කළ ප්ලෑන් එක පරීක්ෂා කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න.

මොබයිල් පෙරගෙවුම් සහ Home Broadband සේවාවලට අදාළ කාර්ය වෙත පිවිසීම සඳහා ඔබේ මොබයිල් එකෙන් #678# USSD code එක ඩයල් කරන්න.

කරුණාකර USSD menu එකේ  option number එක භාවිත කරමින් ප්‍රතිචාර දක්වන්න

  1. Daily Blaster (Voice+Data+SMS පැක්ස් සහ Daily Blaster පැකේජ)

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 1 select කරන්න. Daily Blaster

    පියවර අංක 3 - සක්‍රිය කිරීමට අවශ්‍ය ප්ලෑන් එක තෝරන්න

    පියවර අංක 4 -“Activate” option එක select කර ප්ලෑන් එක තහවුරු කරන්න

  2. Triple Blaster/Unlimited පැක්ස්

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 2 select කරන්න. Triple Blaster/Unlimited Packs

    පියවර අංක 3 - සක්‍රිය කිරීමට අවශ්‍ය ප්ලෑන් එක තෝරන්න

    පියවර අංක 4 – select කිරීමෙන් පසුව ප්ලෑන් එක සක්‍රිය වනු ඇත

  3. Mobile Data Plans (Unlimited FB/WhatsApp, 4G Work & Learn, 4G Video Blaster, ඉන්ටර්නෙට් කාඩ්, Any Time පැක්ස් සහ ඉතිරි ඩේටා පරීක්ෂා කරගැනීම)

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 3 select කරන්න. Mobile Data Plans

    පියවර අංක 3 - සක්‍රිය කිරීමට අවශ්‍ය ප්ලෑන් එක තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - ප්ලෑන් එක සක්‍රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  4. 4G SIM 1.5 GB දීමනාව

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 4 select කරන්න. 4G SIM 1.5 GB Offer

    පියවර අංක 3 - සුදුසුකම් මත ඩේටා දීමනාව හිමිවනු ඇත

  5. Home Broadband (Data Extension, ශේෂය පරික්ෂා කිරීම, බිල්පත් පරීක්ෂා කිරීම, රීචාර්ජ් සහ ඩේටා පැකේජ් වෙනස් කිරීම)

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 5 select කරන්න. Home Broadband

    පියවර අංක 3 - අවශ්‍ය සේවාව තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - අවශ්‍ය ගනුදෙනුව සම්පූර්ණ කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  6. සක්‍රිය කර ඇති සේවාවන් ලැයිස්තුව (සේවාවන් ලැයිස්තුව සහ අය කිරීම් බලන්න)

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 6 select කරන්න. Subscribed Service List

    පියවර අංක 3 - ලැයිස්තුව බලාගැනීමට Option number 1 select කරන්න. View Service List

    පියවර අංක 4 - අයකිරීම් පිළිබඳ විස්තර බලන්න, Option number 2 select කරන්න. View Charging Details

  7. තීරු බදු ප්ලෑන් එක වෙනස් කිරීම (1 FOR 1 ප්ලෑන් සහ ඕනෑම ජාලයක්)

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 7 select කරන්න. Tariff Plan Change

    පියවර අංක 3 - සක්‍රිය කිරීමට අවශ්‍ය කරන තීරු බද්ද තෝරන්න

  8. IDD පැකේජ වෙනස් කිරීම

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 8. select කරන්න. IDD Package Change

    පියවර අංක 3 - අවශ්‍ය පැකේජය හෝ information option එක තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - සක්‍රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  9. eZ Cash (eZ Cash සේවාවට ලියාපදිංචි වී eZ Cash ගනුදෙනු සිදුකරන්න)

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 9. select කරන්න. eZ Cash

    පියවර අංක 3 - ඔබ කැමති භාෂාව තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - ලියාපදිංචිය සම්පූර්ණ කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

    පියවර අංක 5 - දැනටමත් ලියාපදිංචි වී ඇත්නම් eZ Cash ගනුදෙනු සිදුකරන්න

  10. Dialog Wi-Fi (Wi-Fi පැකේජ්, ළඟම Wi-Fi Hotspots සහ ගෙවීම් විකල්ප)

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 10. select කරන්න. Dialog Wi-Fi

    පියවර අංක 3 - අවශ්‍ය පැකේජය හෝ information option එක තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - සක්‍රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  11. Dialog Services (Mobile Insurance, Wi-Fi Calling, Call Block, SMS Block, Ring in Tone and News Alerts)

    Step 01 - Dial #678#

    Step 02 – Select Option number 11. Dialog Services

    Step 03 – Select the required service

    Step 04 – Follow the instructions to activate or to get information

  12. පුද්ගලික ජ්‍යොතිෂය සේවාව

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 11. select කරන්න. Personalized Horoscope

    පියවර අංක 3 – activate කිරීමට option number 1 select කරන්න. More

    පියවර අංක 4 – උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  13. පෙරගෙවුම් සිට පසුගෙවුම් දක්වා මාරුවීම

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 12. select කරන්න. Pre to Post Conversions

    පියවර අංක 3 - Option number 1. select කරන්න. Accept

    පියවර අංක 4 - ජාතික හැඳුනුම්පත, නම සහ ලිපිනය තහවුරු කරන්න.

    පියවර අංක 5 - මාරුවීම සම්පූර්ණ කිරීම සඳහා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න.

  14. ණය සේවාව (ණයක් ඉල්ලන්න, Send credit and Call Me - SMS/Ring Cut සේවාව)

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 14. select කරන්න. Credit Service

    පියවර අංක 3 - ඔබට ඉටුකිරීමට අවශ්‍ය කාර්ය තෝරන්න.

    පියවර අංක 4 - ගනුදෙනුව සම්පූර්ණ කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  15. Dialog සේවා

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 15 select කරන්න. Dialog Services

    පියවර අංක 3 - අවශ්‍ය සේවාව තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - සක්‍රිය කිරීමට හෝ තොරතුරු ලබාගැනීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  16. Fixed Voice Blaster (Fixed Voice සහ සක්‍රිය ප්ලෑන් පරීක්ෂා කරන්න)

    පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 16 select කරන්න. Fixed Voice Blaster

    පියවර අංක 3 - Home Broadband අංකය ඇතුළත් කරන්න

    පියවර අංක 4 - ප්ලෑන් එක සක්‍රිය කරගැනීමට හෝ සක්‍රිය කළ ප්ලෑන් එක පරීක්ෂා කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න.

රෝමිං සේවාවට අදාළ කාර්ය වෙත පිවිසීම සඳහා ඔබේ මොබයිල් එකෙන් #103#  USSD code එක ඩයල් කරන්න. කරුණාකර USSD menu එකේ  option number එක භාවිත කරමින් ප්‍රතිචාර දක්වන්න.

  1. Voice සහ SMS ප්ලෑන් (Big Talk ප්ලෑන් සහ Unlimited SMS ප්ලෑන්)

    පියවර අංක 01 - #103# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 1 select කරන්න. Voice සහ SMS ප්ලෑන්

    පියවර අංක 03- ඔබට Activate කිරීමට අවශ්‍ය සේවාව තෝරන්න

    පියවර අංක 04-activate කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  2. ඩේටා  රෝමිං (Unlimited රෝමිං ඩේටා ප්ලෑන් USD 5 ක් සහ USD 50 කට / ඩේටා රෝමිං සේවාව අක්‍රිය කරන්න)

    පියවර අංක 1 - #103# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 2 select කරන්න. Data Roaming

    පියවර අංක 3 - ඔබ සක්‍රිය / අක්‍රිය කිරීමට බලාපොරොත්තු වන ඩේටා ප්ලෑන් එක හෝ සේවාව තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - සක්‍රිය / අක්‍රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  3. රෝමිං සක්‍රිය කරගන්න (රෝමිං සේවා සක්‍රිය / අක්‍රිය කරගන්න)

    පියවර අංක 01 - #103# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 3 select කරන්න.

    පියවර අංක 03 - නිසි ක්‍රියාවලිය තෝරන්න - සක්‍රිය / අක්‍රිය කරන්න

  4. My Bill (බිල්පත ශේෂය)

    පියවර අංක 1 - #103# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 4 select කරන්න. My Bill

    පියවර අංක 3 - My Bill option එක select කළ විට විස්තර දිස්වනු ඇත.

  5. Budget Setter (රෝමිං කරන විට ඔබේ credit limit එක වැඩි කරගන්න)

    පියවර අංක 1 - #103# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 5 Select කරන්න. Budget Setter

    පියවර අංක 3 - ඔබට ඉටුකර ගැනීමට අවශ්‍ය සේවාව තෝරන්න.

    පියවර අංක 4 - සම්පූර්ණ කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න.

  6. අමතර සේවා (රෝමිං පිළිබඳ දැනුම්දීම සහ සුරක්ෂිතව පැමිණීමට අදාළ පණිවිඩය)

    පියවර අංක 01 - #103# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 6 select කරන්න. VAS Service

    පියවර අංක 03 - ඔබට ඉටුකරගැනීමට අවශ්‍ය සේවාව තෝරන්න.

    පියවර අංක 04 - සම්පූර්ණ කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න.

  7. පසුගෙවුම් සඳහා පෙරගෙවුම් රෝමිං(රෝමිං කරන අතරතුර පසුගෙවුම් ගිණුම පෙරගෙවුම් එකකට සකස් කරගන්න)

    පියවර අංක 1 - #103# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 7 select කරන්න. Prepaid Roaming for Postpaid

    පියවර අංක 3 - ඔබගේ අවශ්‍යතාවය මත සක්‍රිය / අක්‍රිය කිරීම තෝරන්න.

  8. 2G ක්‍රියාත්මක නොවන රටවල් (රෝමිං කිරීමේදී 3G/4G දුරකතන අවශ්‍ය කරන රටවල් ලැයිස්තුව)

    පියවර අංක 1 - #103# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 9 select කරන්න.2G Discontinued Countries

    පියවර අංක 3 - ඉහත option එක select කළ විට අදාළ රටවල් ලැයිස්තුව දිස්වනු ඇත

රෝමිං සේවාවට අදාළ කාර්ය වෙත පිවිසීම සඳහා ඔබේ මොබයිල් එකෙන් #103#  USSD code එක ඩයල් කරන්න. කරුණාකර USSD menu එකේ  option number එක භාවිත කරමින් ප්‍රතිචාර දක්වන්න.

  1. Voice සහ SMS ප්ලෑන් (Big Talk ප්ලෑන් සහ Unlimited SMS ප්ලෑන්)

    පියවර අංක 01 - #103# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 1 select කරන්න. Voice සහ SMS ප්ලෑන්

    පියවර අංක 03- ඔබට Activate කිරීමට අවශ්‍ය සේවාව තෝරන්න

    පියවර අංක 04-activate කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  2. ඩේටා  රෝමිං (Unlimited රෝමිං ඩේටා ප්ලෑන් USD 5 ක් සහ USD 50 කට / ඩේටා රෝමිං සේවාව අක්‍රිය කරන්න)

    පියවර අංක 1 - #103# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 2 select කරන්න. Data Roaming

    පියවර අංක 3 - ඔබ සක්‍රිය / අක්‍රිය කිරීමට බලාපොරොත්තු වන ඩේටා ප්ලෑන් එක හෝ සේවාව තෝරන්න

    පියවර අංක 4 - සක්‍රිය / අක්‍රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  3. රෝමිං සක්‍රිය කරගන්න (රෝමිං සේවා සක්‍රිය / අක්‍රිය කරගන්න)

    පියවර අංක 01 - #103# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 3 select කරන්න.

    පියවර අංක 03 - නිසි ක්‍රියාවලිය තෝරන්න - සක්‍රිය / අක්‍රිය කරන්න

  4. My Bill (බිල්පත ශේෂය)

    පියවර අංක 1 - #103# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 4 select කරන්න. My Bill

    පියවර අංක 3 - My Bill option එක select කළ විට විස්තර දිස්වනු ඇත.

  5. Budget Setter (රෝමිං කරන විට ඔබේ credit limit එක වැඩි කරගන්න)

    පියවර අංක 1 - #103# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 5 Select කරන්න. Budget Setter

    පියවර අංක 3 - ඔබට ඉටුකර ගැනීමට අවශ්‍ය සේවාව තෝරන්න.

    පියවර අංක 4 - සම්පූර්ණ කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න.

  6. අමතර සේවා (රෝමිං පිළිබඳ දැනුම්දීම සහ සුරක්ෂිතව පැමිණීමට අදාළ පණිවිඩය)

    පියවර අංක 01 - #103# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 02 - Option number 6 select කරන්න. VAS Service

    පියවර අංක 03 - ඔබට ඉටුකරගැනීමට අවශ්‍ය සේවාව තෝරන්න.

    පියවර අංක 04 - සම්පූර්ණ කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න.

  7. පසුගෙවුම් සඳහා පෙරගෙවුම් රෝමිං(රෝමිං කරන අතරතුර පසුගෙවුම් ගිණුම පෙරගෙවුම් එකකට සකස් කරගන්න)

    පියවර අංක 1 - #103# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 7 select කරන්න. Prepaid Roaming for Postpaid

    පියවර අංක 3 - ඔබගේ අවශ්‍යතාවය මත සක්‍රිය / අක්‍රිය කිරීම තෝරන්න.

  8. 2G ක්‍රියාත්මක නොවන රටවල් (රෝමිං කිරීමේදී 3G/4G දුරකතන අවශ්‍ය කරන රටවල් ලැයිස්තුව)

    පියවර අංක 1 - #103# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 9 select කරන්න.2G Discontinued Countries

    පියවර අංක 3 - ඉහත option එක select කළ විට අදාළ රටවල් ලැයිස්තුව දිස්වනු ඇත

Dialog TV  සේවාවලට අදාළ කාර්ය වෙත පිවිසීම සඳහා ඔබේ මොබයිල් එකෙන් #679# USSD code එක ඩයල් කරන්න. කරුණාකර USSD menu එකේ  option number එක භාවිත කරමින් ප්‍රතිචාර දක්වන්න.

  1. ස්වයං සේවා (Rescan, පැකේජ් විස්තර, ණය සඳහා ඉල්ලුම් කිරීම, චැනල් සක්‍රිය කිරීම/අක්‍රිය කිරීම සහ බිල්පත් ශේෂය)

    පියවර අංක 1 - #679# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 1 select කරන්න. Self-Help

    පියවර අංක 3 - Dialog TV අංකය ඇතුළත් කරන්න

    පියවර අංක 4 - ඔබට අවශ්‍ය ස්වයං සේවාව තෝරා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  2. PIN අංකය හසුරුවන්න

    පියවර අංක 1 - #679# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 3 select කරන්න. Manage PIN

    පියවර අංක 3 - Dialog TV අංකය ඇතුළත් කරන්න

    පියවර අංක 4 - ඔබට අවශ්‍ය PIN සේවාව තෝරා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  3. පෙරගෙවුම් මූලික සක්‍රිය කිරීම් (Per Day TV නව සම්බන්ධතාවයක් සක්‍රිය කිරීම)

    පියවර අංක 1 - #679# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 4 select කරන්න. Prepaid Initial Activations

    පියවර අංක 3 - නව සම්බන්ධතාවය මිලදීගැනීමේදී ලබාදෙන CIR අංකය ඇතුළත් කරන්න.

    පියවර අංක 4 - උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  4. ගිණුම රීචාර්ජ් කිරීම (රීචාර්ජ් කාඩ් භාවිත කර ගිණුම රීලෝඩ් කරන්න)

    පියවර අංක 1 - #679# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 5 select කරන්න. Account Recharge

    පියවර අංක 3 - Dialog TV අංකය ඇතුළත් කරන්න

    පියවර අංක 4 - රීචාර්ජ් කාඩ් PIN අංකය ඇතුළත් කරන්න

  5. Per Day TV (පැකේජ සහ චැනල් පෙළගැස්ම)

    පියවර අංක 1 - #679# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 6 select කරන්න. Per Day TV

    පියවර අංක 3 - ඔබට චැනල් පෙළගැස්ම පරීක්ෂා කිරීමට අවශ්‍ය පැකේජය තෝරන්න

Dialog TV  සේවාවලට අදාළ කාර්ය වෙත පිවිසීම සඳහා ඔබේ මොබයිල් එකෙන් #679# USSD code එක ඩයල් කරන්න. කරුණාකර USSD menu එකේ  option number එක භාවිත කරමින් ප්‍රතිචාර දක්වන්න.

  1. ස්වයං සේවා (Rescan, පැකේජ් විස්තර, ණය සඳහා ඉල්ලුම් කිරීම, චැනල් සක්‍රිය කිරීම/අක්‍රිය කිරීම සහ බිල්පත් ශේෂය)

    පියවර අංක 1 - #679# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 1 select කරන්න. Self-Help

    පියවර අංක 3 - Dialog TV අංකය ඇතුළත් කරන්න

    පියවර අංක 4 - ඔබට අවශ්‍ය ස්වයං සේවාව තෝරා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  2. PIN අංකය හසුරුවන්න

    පියවර අංක 1 - #679# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 3 select කරන්න. Manage PIN

    පියවර අංක 3 - Dialog TV අංකය ඇතුළත් කරන්න

    පියවර අංක 4 - ඔබට අවශ්‍ය PIN සේවාව තෝරා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  3. පෙරගෙවුම් මූලික සක්‍රිය කිරීම් (Per Day TV නව සම්බන්ධතාවයක් සක්‍රිය කිරීම)

    පියවර අංක 1 - #679# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 4 select කරන්න. Prepaid Initial Activations

    පියවර අංක 3 - නව සම්බන්ධතාවය මිලදීගැනීමේදී ලබාදෙන CIR අංකය ඇතුළත් කරන්න.

    පියවර අංක 4 - උපදෙස් අනුගමනය කරන්න

  4. ගිණුම රීචාර්ජ් කිරීම (රීචාර්ජ් කාඩ් භාවිත කර ගිණුම රීලෝඩ් කරන්න)

    පියවර අංක 1 - #679# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 5 select කරන්න. Account Recharge

    පියවර අංක 3 - Dialog TV අංකය ඇතුළත් කරන්න

    පියවර අංක 4 - රීචාර්ජ් කාඩ් PIN අංකය ඇතුළත් කරන්න

  5. Per Day TV (පැකේජ සහ චැනල් පෙළගැස්ම)

    පියවර අංක 1 - #679# ඩයල් කරන්න

    පියවර අංක 2 - Option number 6 select කරන්න. Per Day TV

    පියවර අංක 3 - ඔබට චැනල් පෙළගැස්ම පරීක්ෂා කිරීමට අවශ්‍ය පැකේජය තෝරන්න